Saturday, August 14, 2010

Give Away Raya anyone?

Norsi adalah sangat suka 'blog walking'. Suka jengah blog orang sana sini. Dalam dok klik sana sini sampai kat satu blog ni. Blog kepunyaan Mrs Nor yg menjadikan hobi dan minatnya pada barangan antik dan hiasan gaya English sebagai bahan penulisannya. Dan Mrs Nor adalah dengan baik hatinya buat Give Away Raya untuk 3 blogger bertuah. Adiahnya? Haaaa... silalah lawat blog Mrs Nor ni untuk maklumat lanjut ye. (sebenarnye tak berjaya upload gambo dr blog Mrs Nor kat cni. hehe)

Hadiah yang comey dan cara nak join yg sgt mudah menarik2 Norsi untuk join. Ye la, walaupun blog 'd not so secret diary of a housewife' ni masih baru, Norsi dah lama ber'blogging' sebenarnya (lemah jantung cikgu BM norsi baca entry ni. hancus bahasa. hehe). Sejak 2005. Tapi ni la pertama kali nak join contest (lagi pencemaran bahasa di situ). Well, alang2 jengah blog orang sana sini baik buat sesuatu yang mana tahu.. ada rezeki.

Hemphhh.. ni dah menyimpan dari niat asal Norsi wat blog ni. hehe.

2 comments:

MrsNor said...

salam NOrsi
terimakasih buat entry untuk GA blog akak ... moga bertambah meriah GA ini dengan penyertaan dr rakan2 yg singgah di blog ini.. dpt 2 undi iyer..satu untuk penyertaan satu untuk entry.. sekali lagi terimakasih dan good luck

Mr & Mrs Sallehudin said...

ooOoo.. klau suka blog walking nanti datang baca blog aku pulak yer.. :)