Wednesday, February 23, 2011

KFC & MAS

Oh KFC ada egg tart rupanya. Teringin nak rasa. From the review of couple of blogs that I'd blogwalked, the egg tart is quite yummy. Lagi la melonjak2 rasa nak mencuba tu. Malangnya tak sumer cawangan KFC ada. Certain places only. Sumer kat semenanjung lak tuh. Hampeh!

MAS pula tgh wat promosi untuk penerbangan dalam dan luar negara terpilih. Tempoh terhad. Hanya untuk booking yg dibuat dari 21 Feb - 28 Feb. Kalo ada sesapa yg ada planning nk bercuti tu leh la tgk2 kat cni -> http://www.malaysiaairlines.com/my/en/deals.html

hemphhh... apsal tak pasal2 norsi blog pasal KFC ngn MAS ni? Sendiri musykil...

4 comments:

Mimis said...

Booking la tiket balik KL. Pastu leh jumpa & kiter bergosip... hikhik

Norsi said...

Ada org takleh cuti lak mimi.. kalo takdah lama dah book. hehehe

Ana Suzana said...

tat itu sgt sedap tauu.. hehe

Norsi said...

ana.. ohooo.. dah try yerk. ni saja nak wat norsi lg teringin yerk. hehe. kat cni xde la ana. sob sob..