Saturday, March 3, 2012

Selamat Bertunang Sahabat

Hari ini merupakan hari pertunangan seorang sahabat Norsi. Teringin benarrrr nak hadiri tapi yelah.. Norsi ni jauh ni rantau orang. Terkilan juga sbb dari dulu dah niat nak hadiri majlis tunang dan kawen sahabat yg seorang ini. Maklumlah.. member baik Norsi ni. Majlis tunang, nikah dan sanding Norsi dia datang bersama2 mak ayahnya. Malah Norsi suruh dia jadi pengapit tapi dia culas.. dia suruh adik dia jadi pengapit Norsi. Haha. Pepun Azie.. selamat menjadi tunangan orang. Selamat bertungkus lumus untuk majlis kawen pulak. Hehe. OK serius.. semoga dipermudahkan urusan untuk majlis kawen. Bertunang ni darah manis kata orang.. jaga diri bebaik ye (^_^)

p/s : Ku tunggu gambarmu. hehe. Nak tengok the mysterious Mr I.


Hari ini juga hari perkahwinan saudara. Tetamu jauh yg berkunjung tu adik si pengantin. Tapi kami tak dapat nk ikut pergi. En big boss keje (macam tak biasa lak). Nanti kalo berkesempatan Norsi citer ye.

1 comment:

Zefa NorAsmara said...

Selamat bertunang buat kawan Norsi.. :D