Thursday, April 5, 2012

Bahaya mencuci mata di alam maya

Bahaya juga dok jalan2 di alam maya ni kan. Nak nak orang yg mudah terpengaruh macam Norsi ni. Dok blogwalking sana sini.. orang sana citer makan secret recipe, orang sini tayang kek secret recipe, orang sinun dok letak gamba kek secret recipe.. aduhhh.. wat Norsi teringin je.

Dah la en big boss ni jenis apa Norsi nak sume dia ok je. Ohhh.. bahaya.. bahaya. Baru je makan kek masa bday bebudak ni ari tu. Takkan nak beli kek lagi. Jimat Norsi.. jimat!

2 comments:

Zefa NorAsmara said...

Ibu Yusuf pun teringin makan kek jugak ni.. :D

Norsi said...

zefa : kena buat nampaknya ni. hehehe